Vicemistr ČR v dogdancingu pro rok 2012

19.11.2012 22:57

18.11.2012 se v Praze konalo Mistrovství ČR v Dogdancingu. Hala na Balkáně je prostorná a závody tam mívají i dobré zázemí. Do haly mi cesta autem trvá asi 10 minut, takže ideální podmínky :-)

 

Přihlásila jsem se s Rikou jak do HTM tak do Freestylu. A použila sestavy se kterými jsem závodila i na MS a ME.

Heelwork se skládá z nejrůznějších kombinací pozic u nohy. Sestava se nám krásně dařila až na úplný závěr. Ve chvíli kdy jsem si vduchu řekla super. Tak závěr zná Rika jako své boty to dáme jsem asi cosi změnila ve svém chování. Protože Rika se tvářila jakože Tpozici za mými zády nezná a místo toho už by raději šla na závěrečnou pózu. Sestavu jsem navíc zakončovala přesně před stolky rozhodčích... takže body šli dolů jak na klouzačce. Škoda už dlouho jsem nebyla s naším výkonem úplně spokojená. Tentokrát tomu chyběl jen kousíček :-)

 

Ve Freestylu se mi zas Rika na chvíli zasekla hned kousek po začátku sestavy, ale pak se nastartovala a cvičila hezky :-)

 

mám teorii, že Rika se celou první Heelworkovou sestavu soustředila jen a jen na mě, a že vůbec nevnímala ruch haly. Ve Frestylu, kdy pes nepracuje těsně u psovoda, ale i na dálku se pak teprve ode mě odtrhla a podívala se kde to vlastně je. Z repráku se ozvalo nepříjemné zachrastění (tentokrát bylo bohužel na MR mnoho technických problémů s pouštěním hudby) Rika se natočila směrem ke zvuku a už to bylo, prohlédla si pak celou halu, takže se na chvíli prostě zasekla a jen koukala :-). Naštěstí se zase nahodila a šlapala dál, jen jsem musela vypustit jeden cvik, protože nám utekla hudba :-)

A jak to viděli rozhodčí? Dva starty a dvě stříbra, takže asi celkem dobře.

Jsme tedy Vicemistři pro rok 2012 a to hned dvojnásobní :-))

 

 

Vyhlášení Heelwork To Music

 

Vyhlášení  Freestylu

za fotky děkuju Pavlovi Maršálovi a svému příteli Jirkovi