prázdninové tábory a složené zkoušky

09.09.2012 12:43

Po osmi týdnech, strávených ve Vrchlabí, kde jsem vedla osm turnusů výcvikových táborů se samými skvělými psi a jejich páníčky, jsem se vydala na tábory jako rekreant. A kam jinam než na tábory dobrmaní. Už tradičně jsem jela do Dobřan, na tábor pořádaný Martinou Merhautovou. Tenhle tábor je srdeční zležitost, skvělá parta lidí. Jedinečný figurant "Satan" Jan Srb a celková pohodová atmosféra.

Za ukrutných tropických veder jsme s Rikou skládaly stopařské zkoušky FPr2 a den na to ZPS1. A obojí jsme složily.

 

Druhý dobrmaní tábor ve Švábově pořádala Marie Klvaňová a byl takový celkově náročnější. Se psy se tam pracuje intenzivněji a není tolik na pohodu. Ale stálo to za to. Skvělý figurant Joska Kubec bere můj pozitivní přístup k výcviku obran a letos se mi s ním spolupracovalo ještě lépe jak loni. Těm kteří se obávají, že je figurant s klikrem a pozitivním přístupem pošle do háje, Pepu vřele doporučuji :-)

Poslušnost a stopy jsme cvičili pod taktovkou Franty Matějka a též mohu jen doporučit :-)

Na závěr tábora jsme složili FPr3 a tímto máme hotovy stopařské zkoušky té snazší kategorie. Dál nás čekají FH, takže máme co dělat, krz samý trénink dogdancingu, připadá mi, že jen co jedna vrcholová soutěž skončí, už se chystám na další, na stopy nezbývá tolik času, co by bylo potřeba.  :-)