Kvalifikační závody na MS a ME

14.01.2013 23:44

Hned po vánočních svátcích 5.1. nás s Rikou čekaly první letošní závody. V Praze v Horních Počernicích se konaly kvalifikačky na MS a ME v Dogdancingu. Přihlásila jsem se nejprve jen do Heelworku a na poslední chvíli jsem se dohlásila i do Freestylu. Toho jsem zpětně litovala, protože stísněné prostředí Počernické haly Rice nesedí, není se moc kde rozcvičit a není tam ohrazení. Ale zvládli jsme to :-) 

využila jsem čerstvě povánoční čas a ještě jednou vytáhla sestavu na vánoční téma z Belgium Open

 

Heelwork Rika zacvičila skvěle a skončili jsme na krásném druhém místě. Ve Freestylu to ale bylo horší, Rika se hned zkraje sestavy zadívala na sebe do zrcadla, musela jsem se k ní vrátit, dotknout se jí a probudit jí ze sna. Následně jsem byla ráda, že se zapla a sestavu jsme docvičily. A dokonce jsme neskončily poslední, ale 5. :-)

Druhé kolo kvalifikaček bude v dubnu v Parze na Balkáně. Tam se docela těším, protože to je příjemné místo pro dogdancingové závody a na víc bude přes zimu více času na ně natrénovat. Konečně jsem našla adekvátní vnitřní prostor na zimní tréninky takže budu mít i kde trénovat. Pořádám tam i kurzy, kdo by se chtěl přihlásit vše najde na www.dosports.webnode.cz

Freestyle - konec dobrý, všechno dobré :-)