Kvalifikační závody na MS a ME v dogdancingu

08.01.2014 00:58

Hned začátkem sezony, 4. ledna nás s Rikou čekaly kvalifikační závody. Přihlásila jsem nás nejen do Heelworku, ale opět i do Freestylu. Ráno v den závodu jsem se probudila a už jsem věděla, že je všechno špatně. Kdo ví co je to migréna tak mi rozumí.... Mám ji naštěstí tak jednou, dvakrát do roka. Ale tentokrát prvně to vyšlo na datum závodu. Kdyby to nebyl závod kvalifikační tak jdu maximálně se psy na procházku (čerství vzduch docela zabírá :-) ) Ale byl to kvalifikační závod, začínal až ve 14.hodin a místo konání mám 5 minut autem od baráku. Takže jsem se vybičovala a do těch 14.hodin se dala alespoň částečně do kupy a na závod za notné podpory mého přítele Jirky dorazila. Říkala jsem si, že něco s Rikou předvedeme, asi sice budeme poslední, ale třeba ještě bude šance na dalších KZ to vylepšit a do repre se opět dostat. No a jak to dopadlo? Má skvělá Rikinka mě podržela, sestavami provedla spíše ona mne než já ji a výsledky byly až k neuvěření. Vyhrály jsme Heelwork To Music a ve Freestyllu obsadily 4. příčku. Tudíž po prvním závodu máme místo v reprezentaci co se HTM týče jisté, i kdybych na druhé kvalifikační závody ani nedorazila, nebo se diskla a ve Freestylu záleží jak to půjde na těch dalších KZ. Zatím v repre jsme, ale záleží na dalším našem výkonu zda tam vydržíme :-)