Heelwork and Freestyle Show v Praze na Letné

31.03.2012 22:18

Dneska se konala moc pěkná dogdancingová soutěž v hale Sparty na Letné. Zároveň to byly kvalifikačky na MS v dogdancingu. Já jsem se rozhodla s Rikou jít jak Heelwork tak Freestyle - nacvičili jsme naši první Freestylovou sestavičku a prvně vlastně startovaly ve Freestylu. Rikinka nebyla úplně ve své kůži, nevím jestli to způsobilo časné vstávání, normálně spíme docela do dlouho, hodně klouzavý koberec, který se na víc smýkal, prostředí haly nebo vše dohromady (to asi nejspíš :-) ) Každopádně ač jsem sestavy začínala s tím, že nemám její plnou koncentraci, cvičila pěkně. Vypadá to, že se vypracovala na spolehlivého závodního psa. Mám z ní moc velkou radost i z pěkného hodnocení od Švýcarské rozhodčí Claudie Moser. A celkové skŕe- 2.místo v Heelwork To Music a 3.místo ve Freestylu mě též potěšilo :-)) videa najdete v sekci videí